Lidhu me ne

Media

Kremlini ndalon mediat e BE-së

SHARE:

Publikuar

on

Rusia ka ndaluar 81 media me bazë në BE, duke pretenduar se ato "shpërndajnë sistematikisht informacion të rremë në lidhje me përparimin e një operacioni special ushtarak [pushtimi rus i Ukrainës]".

Ministria e Jashtme ruse njoftoi vendimin të martën (25 qershor) në përgjigje të kufizimeve të BE-së të vendosura në mediat e propagandës ruse.

Ndalimi online i Rusisë shtrihet në transmetuesit kombëtarë dhe organizatat e lajmeve në Austri, Republikën Çeke, Estoni, Greqi, Finlandë, Francë, Irlandë, Itali, Letoni, Lituani, Maltë, Holandë, Portugali, Spanjë dhe Suedi, por jo në Gjermani apo Poloni. .

Gjithashtu të ndaluara nga Kremlini janë disa nga gazetat më të njohura evropiane, duke përfshirë Berlingske në Danimarkë, Le Monde dhe Liberation të Francës, FAZ të Gjermanisë, Der Spiegel dhe Die Zeit, Irish Times, La Repubblica në Itali, NRC në Holandë, dhe El Pais në Spanjë.

Katër media të fokusuara në BE, Agence Europe, Politico dhe EUObserver në Bruksel dhe RFE/RL në Pragë, janë përfshirë në ndalim.

Moska nuk identifikoi media të tjera të fokusuara në BE, si EU Reporter, Euractiv ose Euronews.

Qeveria ruse kurseu gjithashtu të gjitha mediat pro-ruse në Hungari, me përjashtim të një media të pavarur, 444.hu.

Ministria e përshkroi veprimin si një reagim "të pasqyruar dhe proporcional" ndaj masave të BE kundër mediave ruse.

“Nëse hiqen kufizimet ndaj mediave ruse, edhe pala ruse do të rishqyrtojë vendimin e saj në lidhje me operatorët e mediave të përmendur”, deklaroi Ambasada ruse.

Të hënën, BE futi në listën e zezë katër kanale të propagandës ruse: Zëri i Evropës, RIA Novosti, Izvestia dhe Rossiyskaya Gazeta.

Në një hetim të fundit nga inteligjenca belge, çeke dhe polake, Zëri i Evropës, me qendër në Pragë, u akuzua për ryshfet për eurodeputetët për të vepruar në favor të Rusisë. Kjo është ende duke u hetuar.

Më parë, BE-ja ndaloi stacionet ruse Katehon, Pervyi Kanal, REN TV, Rossiya 1, Rossiya 24, Spas TV, Sputnik, Russia Today, Tsargrad TV dhe shumë filiale të tyre.

Ajo gjithashtu ka futur në listën e zezë mbi 100 individë rusë për promovimin e propagandës, duke përfshirë kryeredaktoren e RT Margarita Simonyan dhe prezantuesin e TV Vladimir Soloviev.

Sipas grupit Reporterët pa Kufi (RSF) me bazë në Paris, Rusia renditet afër fundit të botës për sa i përket lirisë së shtypit (e 162-ta nga 180). Faqja e internetit e RSF-së është gjithashtu e bllokuar në Rusi.

Věra Jourová, komisionerja e BE-së për vlerat, deklaroi në X se ndalimi i medias ruse është një hakmarrje e panevojshme.

"Burimet e propagandës të financuara nga Rusia që përhapin dezinformata si pjesë e strategjisë ushtarake të Rusisë nuk janë të njëjta me mediat e pavarura. Demokracitë e kuptojnë këtë," vuri në dukje ajo.

Ndani këtë artikull:

EU Reporter publikon artikuj nga një shumëllojshmëri burimesh të jashtme të cilat shprehin një gamë të gjerë pikëpamjesh. Qëndrimet e marra në këta artikuj nuk janë domosdoshmërisht ato të EU Reporter.

Trending